wilmissen

Alla inlägg den 24 april 2016

Av Wilma Johansson - 24 april 2016 21:56

Ni vet när man läst bok. Lagt ett bokmärke där man slutade men så rev någon ut det och så är man tvungen att läsa om allt igen. Typ så känns det med min blogg jag börjar bara om från början hela tiden, jag får aldrig den där knuffen så att jag orkar en längre period inte ens 1 månad.. 

Sen kommer jag med bortförklaingar sådär lite fint efter några månader och kör om igen.

Och det är just där jag sitter ikväll. Jag sitter här bland godispapper, öppnade godispåsar, vattenflaskor överallt och telefonen som plingar varannan minut av snapchats.  

Jag vet inte om jag lever i drömlivet, vilket jag ska va ärlig med att säga NEJ det gör jag inte. Jag bråkar med mina föräldrar, får inte alltid godkänt på proven och jag har inte hundra miljarder kompisar. 

Men ändå så kan jag blogga som tex. Nellie Berntsson. Alla är människor. Oavsett hur fattiga eller rika. Hur kända eller okända vi är. 

Hoppas ni haft en grym helg <3

Så hörs vi snart igen!

Puzzzz


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej allihopa, Wilma heter jag. Jag är 13 år och älskar att skriva, shoppa och mode!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards