wilmissen

Alla inlägg den 20 januari 2016

Av Wilma Johansson - 20 januari 2016 17:15

Vad har jag seriöst gjort för att förtjäna detta?

Tappat eller så har någon snott mina hörlurar jag vet dem kosta 100 spänn asså den här grejen liksom känner mig seriöst naken utan dom.. Aaah sen har jag tappat bort en laddare och jag orkar inte med mig själv längre jag har ingen koll liksom vilket är skrämmande och jag får sån sjuk panik.

Men som tur eller tur och tur men iaf, så är det bara att köpa nytt och det går cirka 250 - 300 kronor på det så det är ju inte jätteeeeeee farligt!!

Vi hörs senare <333333


Av Wilma Johansson - 20 januari 2016 10:00

Ja ni läste helt korrekt ni är inte blinda ni har inte synfel det är hela sanningen, Smink förstör självförtroende, självkänslan, själv säkerheten allting. Och det är en utav de grejer som tär barn ifrån 9-10 års ålder. Jag kommer ihåg i den åldern hur mycket jag såg upp till personer i min nuvarande ålder men asså NEJ stort NEJ. 

Tycker det är så sorligt och blir så ledsen när hon säger att hon inte kan gå i skolan utan smink för hon är rädd utav vad hon kommer höra utav andra. Usch!! Spyyr på alla som trycker ner folk med flit och med menning asså vart kommer ni ifrån? Vem har lärt är? Vem har uppfosrat er? Vill verkligen veta det asså?

Jag börjar nu stopp till smink. Eller iallafall trappa ner på det så jag inte ser ut som en j'vla docka liksoom oxh helt ärligt så mår även huden bättre av att andas ofta!

Vad tycker ni? Skriv jätte gärna vill ju veta vad ni tycker om allt detta!! 

Kärlek poch styrka från miiig <333

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej allihopa, Wilma heter jag. Jag är 13 år och älskar att skriva, shoppa och mode!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards